weer thuis - Reisverslag uit Borne, Nederland van Rommy Bos - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Borne, Nederland van Rommy Bos - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: rommybos

Blijf op de hoogte en volg Rommy

10 Mei 2011 | Nederland, Borne

Hai allemaal!

Ik ben ondertussen alweer een paar dagen thuis, de terugreis is helemaal volgens plan gegaan en ik benn zelfs alweer helemaal ingeburgerd in Nederland!

Op het begin was het wel weer wennen hoor, dat iedereen je verstaat als je Nederlands praat, al die gele nummerborden, en vooral de platheid was heel gek!

Toen ik thuiskwam merkte ik ook pas dat ik toch wel een beetje in het Engels aan het denken was, terwijl ik in Zwitserland juist het gevoel had dat ik in het Nederlands dacht!

Verder mis ik Kandersteg nu al ontzettend, het liefst zou ik nu gewoon nog daar zijn! Reden genoeg om gauw weer terug te gaan dus;)

Bij deze wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle reacties, ik vond het echt heel leuk om te zien dat ik na elke blog weer heel veel reacties had, en ook alle mailtjes, smsjes en gewoon mensen die me aanschoten als ze me zagen lopen vond ik helemaal super! Dank jullie wel!

Rommy

  • 10 Mei 2011 - 18:11

    Naomi:

    fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen!

  • 10 Mei 2011 - 18:32

    Rita Esseling:

    Hoi Rommy,
    Leuk dat je er weer bent - en ik ben benieuwd naar jouw verhalen - live - bedoel ik.
    groetjes, Rita

  • 10 Mei 2011 - 18:52

    Grace:

    Weer gezond terug: de papa en de mama erg blij zeker!
    Ben benieuwd naar de live verhalen. En nu weer wennen aan het gewone leven, en op naar het volgende hoogtepunt!
    groetjes, Grace

  • 10 Mei 2011 - 19:19

    Carmen Ziel:

    Hee, het was heel leuk om je blog te lezen (jammer dat er niet zo veel berichten waren, maar dat kon niet anders, dus goed). Ik kan me goed voorstellen dat je je stageplek gaat missen. Grote kans dat ik me volgende week hetzelfde voel, haha.

    Tot maandag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borne

op stage in Kandersteg

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

weer thuis

03 Mei 2011

t/m 3 mei

27 April 2011

Dinsdag 26 en woensdag 27 april

25 April 2011

Maandag 25 april - Catering

24 April 2011

zondag 24 april: Catering
Rommy

Actief sinds 17 April 2011
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 7523

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 22 December 2014

Minor in Stockholm

22 April 2011 - 06 Mei 2011

op stage in Kandersteg

Landen bezocht: