Dinsdag 26 en woensdag 27 april - Reisverslag uit Kandersteg, Zwitserland van Rommy Bos - WaarBenJij.nu Dinsdag 26 en woensdag 27 april - Reisverslag uit Kandersteg, Zwitserland van Rommy Bos - WaarBenJij.nu

Dinsdag 26 en woensdag 27 april

Door: rommybos

Blijf op de hoogte en volg Rommy

27 April 2011 | Zwitserland, Kandersteg

Hoi iedereen!

Hoe is het met jullie allemaal? Met mij super! Heb vandaag mijn dagje vrij, dus heb lekker tot 11 uur uitgeslapen, 4 uur langer dan normaal:)

Gisteren heb ik 's ochtends in house gewerkt, ik heb badkamers schoongemaakt in het old chalet en bedden opgemaakt in de kanderlodge.'S middags was ik in programme ingepland, dat vond ik heel leuk! De dagen ervoor was het namelijk alsof ik in een hotel werkte, ik had niet echt veel te maken met scouting of de gasten. In programme heb ik een activiteit geleid (samen met Amerikaanse collega Lara), in de winkel gewerkt (samen met Britse collega Matt) en foldertjes gevouwen voor een hike naar/door de Gemmipass.

Ook zijn we ongeveer een uur bezig geweest om alle ski- en snowboardschoenen die nog in de new chalet lagen naar de in-campshop (of iets dergelijks) te brengen. Dat is een grote schuur die op de campsite staat. Het was echt super om daar weer te zijn, dat is het deel van KISC dat ik al kende, dus er kwamen allemaal herinneringen op en het was helemaal te gek!

Vandaag ben ik dus lekker een dagje vrij, heb heerlijk uitgeslapen en gedoucht, en als ontbijt (/lunch) had ik pizzabroodjes:P

Als ik klaar ben met de blog ga ik nog even op de bank zitten, en dan om 13.55 met de bus naar Kandersteg! Het is opzich best wel chill, want als je een das van scouting om hebt is de bus gratis :)

Maar opzich, als ik de bus mis is het ook niet erg, want het is maar 10-15 minuutjes lopen heb ik gehoord!

Dat was het wel voor vandaag, ik schrijf morgen weer wat, en dan antwoord ik op alle vragen uit de reacties! Ik vind het echt leuk om te zien dat iedereen de blogs leest enzo:) schrijf ik het in ieder geval niet voor niks ;)

Groetjes!

Rommy

  • 27 April 2011 - 11:31

    Jasper:

    Lekker bezig. Leuk om de foto's te zien. Geniet van je vrije dag!

  • 27 April 2011 - 13:16

    Lilly:

    Je gaat me toch niet vertellen dat je alleen op je vrije dag mag douchen of wel?:P

    Fijn een vrije dag! Wat leuk dat je naar kandersteg gaat! Ga je alleen of samen met iemand?

  • 27 April 2011 - 17:37

    Grace:

    En, hoe was het in Kandersteg? Lekker gewinkeld? Nog eventjes wachten op je volgende vrije dag, morgen weer afwassen?

  • 27 April 2011 - 21:03

    Sipy:

    Wel fijn dat je nu heel goed bedden op kunt maken en badkamers schoonmaken! Ik verheug me al op je thuiskomst ...

  • 28 April 2011 - 15:41

    Carmen:

    Hee Rommy,

    Lekker zo'n vrije dag. Zeker als je zo vroeg moet opstaan.

    Heb je de bus nog gehaald? :P
    Eigenlijk moet je lopen, veel beter voor de conditie, haha.

  • 28 April 2011 - 20:52

    Geerte:

    hoi Rommy/leuk,jouw berichten en een stage met veel varianten,steeds weer nieuwe belevenissen,spannend! En al een bergwandeling gemaakt en de gentiaan ontdekt? Het is een plant met mooie donkerblauwe bloemen,misschien foto"s van de bergflora? Maar......vrije tijd is schaars! Plezierig dagen/hoi!


  • 30 April 2011 - 10:29

    Mamapapasjoerdjurjen:

    Jammer dat je zonder internet zit, nu missen we alle verhalen. Hopelijk maken ze het gauw, dan kun je dit ook weer lezen. Veel plezier met het harken, we gaan nu oranje tompoezen eten. groeten van iedereen.

  • 02 Mei 2011 - 18:25

    Joke:

    ik dacht al... ik hoor niks meer, zeker hard aan het werk. maar nu lees ik dat internet het niet doet daar.
    geniet nog maar even van de bergen, want de tijd gaat alweer snel!

  • 03 Mei 2011 - 11:25

    Bart:

    Ah, vandaar, dacht ook al, waar blijven de verhalen! Maar ja, als je geen internet hebt is dat inderdaad nog al lastig.

    Mocht je het toch nog lezen: Veel plezier nog de laatste paar dagen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Kandersteg

op stage in Kandersteg

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

weer thuis

03 Mei 2011

t/m 3 mei

27 April 2011

Dinsdag 26 en woensdag 27 april

25 April 2011

Maandag 25 april - Catering

24 April 2011

zondag 24 april: Catering
Rommy

Actief sinds 17 April 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 7517

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 22 December 2014

Minor in Stockholm

22 April 2011 - 06 Mei 2011

op stage in Kandersteg

Landen bezocht: