t/m 3 mei - Reisverslag uit Kandersteg, Zwitserland van Rommy Bos - WaarBenJij.nu t/m 3 mei - Reisverslag uit Kandersteg, Zwitserland van Rommy Bos - WaarBenJij.nu

t/m 3 mei

Door: rommybos

Blijf op de hoogte en volg Rommy

03 Mei 2011 | Zwitserland, Kandersteg

Hai allemaal!

Het is een hele tijd geleden dat ik geblogd heb, ik weet het, maar het internet is hier kapot geweest en ik ben echt heeeeeeel erg moe als ik niet aan het werk ben.

De afgelopen dagen is er weinig nieuws gebeurd, ik heb gewoon gewerkt volgens het schema dat ik eerder al geplaatst heb. Er is trouwens wel wat omgedraaid, ik heb donderdag maintenance gedaan en vrijdag+zaterdag grounds.

Ik kan nu sowieso al vertellen dat ik die 2 de leukste onderdelen vind! Bij de andere onderdelen, house en catering, is het eigenlijk gewoon alsof je in een hotel werkt. Je bent niet echt bezig met scouting, maar meer met hoe de aardappelpuree smaakt en of die nog wat zout nodig heeft.

Hoewel ik in grounds vooral geharkt heb, vond ik dat het leukste. Je bent dan buiten bezig, en het weer is prima (hoewel vandaag mistig en veel regen, maar ik was vandaag binnen) en het is heel gezellig:)

Het weer laat vandaag wat te wensen over, maar over het algemeen is het heel goed geweest. Het ziet er vandaag supergaaf uit, want de wolken hangen laag, maar je kan ze nog wel zien zegmaar.

Ik kan het niet heel duidelijk uitleggen, maar als ik klaar ben met bloggen loop ik even naar mijn kamer en maak ik wat foto's! Nu hopen dat de wolken blijven hangen..

Het is hier verder heel gezellig, iedereen is aardig (de een natuurlijk wat meer dan de ander, dat heb je altijd) en er is altijd wel wat te doen. Elke avond kijken we films, of er is een staff night out, of een ander feestje.

Wat het vanavond wordt, weet ik nog niet, er is een voetbalwedstrijd op TV die een paar jongens gaan kijken, maar zo geïnteresseerd ben ik nou ook weer niet in Barcelona-Madrid. De Spaanse mensen hier (Sergio, Kike en Raquel) kijken natuurlijk wel, en Jesse (Canada) en Sean (USA) gaan ook.

Ik laat het er denk ik vanaf hangen wat de niet-voetbalkijkers doen, en ik doe wel gezellig met hen mee!

Morgen ben ik vrij, ik ga 's ochtends naar de supermarkt om eten en drinken voor de terugweg te halen, en 's middags heb ik afgesproken om iets samen met Wing Hung (Hong Kong) te doen. Wat het precies wordt weten we nog niet, maar het wordt ongetwijfeld gezellig:)

Ik denk dat ik morgen ook maar vast een begin moet maken met het koffer inpakken.. Maar daar heb ik geen zin in, want ik wil nog helemaal niet weg!

Nouja, we zien het allemaal nog wel.

Ik ga nu andere dingen doen, tot gauw!

Rommy

  • 03 Mei 2011 - 18:17

    Carmen Ziel:

    Hee Rommy

    Leuk dat het daar zo gezellig is, en dat iedereen zo aardig is. Het lijkt me echt heel gaaf om met zo veel mensen uit zo veel landen te werken.

    Je gaat mijn blog toch ook wel lezen he? Heel interessant namelijk, haha. In ieder geval nog veel plezier verder!

  • 03 Mei 2011 - 18:43

    Marije:

    Klinkt goed hoor! Fijn dat je dat wel leuk vond om te doen, want anders had je ook geen leuke weken gehad.. Nog een paar nachtjes en dan mag je inderdaad alweer naar huis!!

    En ik dacht dat je zo'n voetbalfan was? :P Nu maar hopen dat de rest iets leuks gaat doen! :)

    Veel plezier nog en tot vrijdag denk ik!

  • 03 Mei 2011 - 22:34

    Geerte:

    hoi Rommy/en dan is de stage al geklaard! Je berichten met alle belevenissen,leuk om te lezen,heel plezierig,de gezellige avonden,mooie ervaringen,onvoorstelbaar de ontmoeting met zoveel buitenlandse vrienden!Een goede reis,tot ziens!
    En dan verlies voor Madrid,niet leuk!

  • 04 Mei 2011 - 06:42

    Mama:

    Veel plezier vandaag op je laatste vrije dag! :-)

  • 04 Mei 2011 - 09:23

    Naomi:

    Hoi Rommy,

    wat een leuke stageplek heb jij zeg! ik heb je blogs van begin af aan gevolg.
    Hopelijk zijn je laatste dagen ook net zo leuk, veel plezier nog daar en alvast en goede reis naar huis.

    x Naomi

  • 04 Mei 2011 - 16:06

    Jessy:

    Heee Rommy!

    Hehe, eindelijks weer een verslag. Ik zat er al met smart op te wachten:P. Maar je hebt je daar dus erg naar je zin? Zo maak je wel veel internationale vrienden of niet? Gezellig! Volgend jaar maar naar Hong Kong? Wanneer ga je precies weer naar huis? Veel plezier en succes nog de laatste daagjes

  • 04 Mei 2011 - 18:52

    Epco:

    vind je het jammer dat je alweer bijna aan het eind bent van de stage of is het in Borne ook wel weer leuk?

  • 05 Mei 2011 - 11:11

    Bjorn :

    Hey,

    Leuk om je verhalen te lezen, zou er ook zo weer naar toe willen gaan.
    Goede terugreis!

    Groet'n

    Bjorn

    p.s. wel leuk kado's voor mij meenemen he! (t-shirt liefst XL of XXL) :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Kandersteg

op stage in Kandersteg

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

weer thuis

03 Mei 2011

t/m 3 mei

27 April 2011

Dinsdag 26 en woensdag 27 april

25 April 2011

Maandag 25 april - Catering

24 April 2011

zondag 24 april: Catering
Rommy

Actief sinds 17 April 2011
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 7519

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 22 December 2014

Minor in Stockholm

22 April 2011 - 06 Mei 2011

op stage in Kandersteg

Landen bezocht: